יום ראשון, 3 במרץ 2013

איזה תזונת ספורט הכי מתאימה לי

איזה תזונת ספורט מתאימה לי

ראשית, המלצה כללית כגון זה לא צריכה להיות מקובל על עצות ספציפיות לצרכים המקצועיים שלך. כמו כן, ודא שכל תוספים שאתה לוקח מאושרים על ידי התקן המחמיר של משרד הבריאות. קפאין, למשל, הוא מוגבל ברמות מסוימות לספורטאים מסוימים. לאחר שאמר את זה, הנה כמה עקרונות כלליים שאתה צריך לשים דגש כדי להשיג תועלת מרבית מכל העבודה והאימונים הקשים שלך.

אם אתה ספורטאי מבוסס כוח:
כמו מרים משקולות, משקל מאמן, מתאבק או לוחם, אתה צריך לתת לעצמך בכל הזדמנות להיות בחזק ביותר שלך לכל התקופה של הספורט שלך. ודא הארוחות שלך משחק של היום הן עשירות בחלבון ופחמימות - אתה רוצה אנרגיה המקסימלית וחומצות אמינו זורמים דרך הגוף שלך בכל העת. תוסף קריאטין נלקח לפני ובמהלך הספורט שלך יעזור לך לקדם את ההספק מקסימאלי ולשמור על רמות הכח שלך לזמן רב ככל האפשר. אתה יכול אפילו רוצה לנסות מוצר אימון טרום אשר מכיל מרכיבים כגון קפאין, בטא אלנין, קריאטין - זה יעזור לך להיות בחזק וממושך יותר שלך. אל תשכחו לקבל פחמימות עיכול מהירות וחלבון בהקדם האפשרי לאחר המשחק כדי לעזור לך להתאושש.

אם אתה ספורטאי סיבולת :
כמו רץ למרחקים ארוך, שחקן קריקט או גולף, המטרות העיקריות שלך הן לשמור על רמות אנרגיה וכדי למנוע פירוק שריר. אתה רוצה לקבל בכמות טובה של מדיום ופחמימות עיכול איטיות וחלבון לפני הביצועים שלך (דייסה וגבינת קוטג' ) אשר ייתן לך זרם קבוע של אנרגיה וחומצות אמינו לאורך כל דרך. במהלך האימונים שלך או ההתאמה, ללגום משקה BCAA עם פחמימות קליטה מהירות כגון דקסטרוז - זה יבטיח לך זרם בלתי פוסק של אנרגיה ולשמור על השרירים שלך יורה כל היום. מוקדם ככל האפשר לאחר האירוע לוודא שיש צריכה גדולה של חלבון ופחמימות כדי להתאושש מכל מה שהפעילות גופנית המזיקה.

אם אתה שילוב של כוח וספורטאי סיבולת:
כמו שחקן טניס, רצים למרחקים בינוניים או שחיין, אז אתה רוצה למצוא שילוב של שתי ההמלצות לעיל. אתה רוצה לשמור על רמות הכושר הגבוהות שךף, אך גם לשמור על רמות האנרגיה שלך, כך שאתה יכול לבצע פעילות אינטנסיבית כל הזמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה