יום ראשון, 3 במרץ 2013

איך לא מוותרים על ספורט בחורף

מתקרבים לחורף אל דאגה! ממשיכים לעשות ספורט רגיל!

בקיץ אפשר לעשות פעילות מחוץ לבית ללא בעיה , אך בחורף הדברים משתנים.במקביל מחוץ לפעילות גופנית לפני או אחרי העבודה היא הנאה בהשוואה לבקרים ובערבים החשוכים של החורף. זה לוקח קצת תכנון והכנה להמשך תכנית האימונים שלכם שלאחר הקיץ, אבל את היתרונות של מצב רוח טוב יותר וגוף שרברב לעשות את המאמץ שווה את זה.הדבר הראשון שיש לשקול הוא האם אתם מעדיפים להתאמן בבוקר או בערב. אנשים רבים מגלים שהם עקביים יותר עם הפעילות הגופנית שלהם, אם הם עושים את זה דבר ראשון בבוקר. אם זה אתה, לחשוב על איך אתה יכול לעבוד ב20-40 דקות של פעילות אירובית לפני היום שלך מתחיל. אם הפעילות גופנית בקור היא לא מושכת, לשקול רכישת ציוד כושר מקורה. זה יכול להיות יעיל יותר לפעילות גופנית בבית ניתן למצוא מגוון רחב של מכשירי כושר למשל : מסלול ריצה, ספת משקולות , אופני כושר ועוד...

אם הבקרים שלך גם הם קסמו לפעילות גופנית, כדאי לשקול שימוש בהפסקת הצהריים שלכם כך שיתאים לאימון. אולי אין לך זמן לעשות אימון מלא, אך במרחק 20 דקות הליכה הוא דרך מצוינת לשרוף קלוריות ולשמור על כושר. אם אתה גר או עובד בסמוך לקניון, לנצל את סביבת האקלים המבוקר להמשיך ללכת גם באמצע החורף. אם את אמא שנשארת בבית, אפשר להשכיב את הילד בעגלה ולקחת אותו לטיול.

בין אם אתה מתאמן בבוקר, במהלך ארוחת צהריים או בערב, זכור כי תכנון הוא המפתח להצלחה. תזמן לממש כמו שהיית עושה כל פעילות חשובה אחרת, ולדבוק במחויבות שלך. זה לוקח יותר פוקוס להמשיך בתכנית הכושר שלך בימים מתקצרים וקרים יותר, אבל ההתמדה בסוף משתלמת.עם בגדים ותכנון הנכונים, פעילויות ספורט אתגרי מצוינות לעשייה בשילוב כיף והכי חשוב ולהישאר בכושר. אתה מפחד לנסות פעילות מאומצת יותר מאלה מכיוון שאתה חדש לספורט, אבל אם יש לך ניסיון איתם אתה יכול לנסות את הנשוא בבטחה על ידי ביצוע הטיפים הבאים:לבדוק תמיד עם הרופא לפני תחילת כל תכנית כושר.

אם אפשר, לממש את הספורט בחוץ בחורף עם אדם נוסף. אם אתה עושה את זה לבד, זכור לקחת טלפון סלולרי טעון במלוא ולתת למישהו יודע לאן אתה הולך ומתי אתה מתכנן לחזור.תביא לאורך מים וחטיף למקרה של נפילות סוכר או צמאללבוש בדי החורף ראויים.
תמיד יש כמה מנות חמות יד במקרה שהפכת להיות ממש קר. הם קלים לשימוש - פשוט לפרוץ את החבילה ולנער - ולספק חום למשך כמה שעות.
ללכת תמיד עם כובע על מנת לשמור על חום הראש ולהמנע מרוח חזקה. זכור שהרוח יכולה להגביר את הסיכון לכוויות קור, ואתה צריך תמיד לבדוק את הטמפרטורה ורוח צינת גורם לפני יציאתה החוצה.לאכול חטיף שעה לפני הפעילות גופנית בחוץ וכולל מידה מסוימת של שומן בתמהיל לספק דלק לפעילות הגופנית מתמשך שלך בקור. גבינה, חמאת בוטנים או יוגורט רגיל (לא קל) תסייע לספק את הדלק הנדרש כדי לשמור על פעילות סדירה וארוכת טווח.
החורף יכול להיות תקופה מרגשת של שנה, אם אתה מחליט להסתכל על השלג והקר כאתגר ולא מטלה.


אין מאמר זה מחליף יעוץ רפואי , מאמר זה למידע בלבד.לפני כל פעילות ספורטיבית יש להיוועץ עםרופא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה